Forum 2g4u - Klan CS:S Strona Gwna
Zaloguj

berry o oczyszczaniu organizmu pisze w swoich książkach Mi

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 2g4u - Klan CS:S Strona Gwna -> Rekrutacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Wyjadacz



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 740
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/3
Skd: Finland

PostWysany: Wto 17:36, 08 Kwi 2014    Temat postu: berry o oczyszczaniu organizmu pisze w swoich książkach Mi

Piszcie o swoich doświadczeniach, obawach, przezyciach...
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam!!! Do Pyśśka:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
mowie tu o jego uczciwosci w wykonywaniu zawodu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i mam jeszcze pytanie co do waznosci ksiazeczki iele 10 lat te badania czy do roku i potem co rok powtarzac badania?prosze was o pomoc dzieki serdeczne

ULLA i konspiracja gdzie się chowacie popołudniami ?????? [link widoczny dla zalogowanych] ja je susze ale specjalną suszarką .
Wg mnie idz do ginekologa - mineło mi uczucie osłabienia. ale pustka ..przyszło mi do głowy ze to chyba mój zołądek domaga sie jedzenia .. Najlepiej działa na mnie Sedomix i to dosyć szybko. Witam, kochani proszę poszukać KOSTKI ARKA na dzień dzisiejszy nie ma lepszej metody - w tyle zostawia chirurgów i klamry. [link widoczny dla zalogowanych]
Potem dostałam cały wykład o tym jak postępować. Harry Nillson-Withoutyou dzięki za przepis na zakwas buraczany. Pomysl tylko ile ludzi umarlo na raka, a ile na krosty. Odpowiedź jest prosta: Ja też wolę nakładać żele, ale nałożone przeze mnie żele czy akryle, na formie (czyli na szablonie) czy na tipsie wyglądają tak samo. nie mozna sie doprowadzic do nieapetycznego stanu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zamiast czekolady dziennie zjadałam tylko kostkę, bo cukru nie można całkowicie wykluczyć od razu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dziewczęta,ale ja jestem niska i przy wadzę 48 kg nie wyglądam szczupło.Orbita chce także kupić ponieważ pojawił mi się cellulit i chce troszkę wyrzeźbić i ujędrnić ciało żeby latem jakoś wyglądało Nie gróź mi, jeśli nie masz zamiaru spełnić groźby.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Manius30, moje gratulacje, trzymam kciuki. [link widoczny dla zalogowanych] jak kolezanka wyzej twierdze byś trzymałą nogę w górze wiecej zwlaszcza na początku..
ja na szczęście nie miałam takich problemów. Jestem nastawiona na jakość wykonywanej usługi, a nie na ilość, stąd niewielka grupka dzieci i opieka w domu. bralam go w 2 tygodniu stos mercilonu, a w 3 tygodniu brania mercilonu mialam krwawienie, wlasciwie elikatne plamienie ktore praktycznie juz sie utrzumalo do wlasciwego krwawienia w przerwie miedzy opakowaniami mercilonu... dzis moj 26 dzień cyklu i już zaczynam mieć bóle jak na okres... Kama_ama. [link widoczny dla zalogowanych]
Do uzywania sobie na niemuzulmankach wzywaja islamskie autorytety moralne. eeee... To nie przykład zwalający z nóg, ale widać, że kobiety starzeją się różnie i wiek mało ma tu do rzeczy. Chcę tym razem 12 dni, więc to już z górki to jest prawda bo ją widziałam i ma ładny juz wystający brzuszek, no i na zdjęciu tez widziałam , to nie jest brzuch z przejedzenia: Gdyby nie bylo problemu finansowego, to pewnie od razu bym sie przeprowadzila,ale niestety moje islandzkie oszczednosci juz dawno sie skonczyly. polecam braz
Dzidziuch---rozumiem
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam wrażenie że właśnie dlatego część środowiska alergicznie reaguje na młode absolwenti -taka22 latka od razu rzuci się w oczy panu doktorowi..

pozdrawiamwww.zdrowe-stopy.com
[link widoczny dla zalogowanych]
dziewczyny!
Pozdr Dzikolinka jak cos to piszcie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A mi nie... [link widoczny dla zalogowanych] buty są brzydkie, drogie.
Wszystko zależy od tradu, ale ok. Ja właśnie jestem po operacji garbka na nosie i jestem bardzo zadowolona z efektu. oj ale aby poznac kogos w takim miejscu jak pociag, sklep czy las trzeba miec naprawde ogromnie duzo szczescia! Sposób stary jak świat, matoda mojej babci na wszelkie rewolucje zolądkowe. nie chudnie się a jeżeli tak to minimalnie i tylko na początku. [link widoczny dla zalogowanych]
Żywa oj przestań przeciez to dotkneło całą polskę, pomyśł z drugiej strony to moze byc najlepsze rozwiązanie w Twoim życiu, 9 miesiecy oddprawy gwarantowane chyba że wpadniesz na pomysl żeby poszukac czegos- jak to zrobisz to znaczy ze jesteś frajerkiem, a w nowyn roku cos na pewno znajdziesz.Z drugiej strony My Polacy lubimy jęczec i się dobijać to cecha narodowa. IRA albo macie bezposrednie kontakty? Mamamagdalena nie narzekaj na nudę tylko korzystaj kobieto. Sorki , trochę zaniedbałam Was....... Chcę schudnąć jeszcze 6 kg i mam nadzieję, że do końca czerwca się wyrobię. I jest swietny, ma takie wyczucie w palcach ze przed operacja mi mierzył palcami tarczyce!
Igm- 1,07
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

I ciesze się, że wiesz sporo o tym wszystkim, to chociaz bedę miała sie kogo poadzić...
[link widoczny dla zalogowanych]
niemieckiego na poziomie rozszerzonym, później odbyła w Niemczech 4mczny intensywny kurs językowy, prywatnie [jeśli Was będą interesować kwoty, to się dowiem], i DSH zdała za pierwszym podejściem na \dobry\. Całości jest na 3 tygodnie biorę już 11 dni i nie mam znaczącej poprawy tz jednego dnia jest lepiej a następnego swędzi jak nie wiem co .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dała bym sobie poprawić chyba wszystko, ale nie usta.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam.
[link widoczny dla zalogowanych]

Jeśli jestes zainteresowana/y lub chciał(a)byś zdobyć więcej informacji śmiało- napisz do nas: [link widoczny dla zalogowanych] Czy ta melatonina pomaga od razu, czy dluzej trzeba brac?
Nawet byly spekulacje w gazetach, czy będzie mogła karmić ) Nikomu nie dali gwarancji na piśmie że się będzie przyjętą. a blizna jakiej sa wielkosci? [link widoczny dla zalogowanych] 4e04f/0/ashley%20tisdale [link widoczny dla zalogowanych]
Schudłem kilka kilogramów ale zacząłem piwkować i niekiedy jeść bez opamiętania i mało ruszałem się ,wysiadywałem w fotelu i znowu przytyłem. Czy zrobił wywiad o przewlekłych chorobach w rodzinie? Lepiej jest troszkę? Przyłączam się do opinii na temat salonu urody Lafayette w Poznań Plaza. Witam! Moze wasi byli zmadrzeją jednak po jakims czasie - ojcami są juz na zawsze.Moga nie chciec byc z wami, ale obowiazki wobec dzieci powinni wypelniać. niezle samozaparcie!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dziewczyny!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 2g4u - Klan CS:S Strona Gwna -> Rekrutacja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Programy
Regulamin