Forum 2g4u - Klan CS:S Strona Gwna
Zaloguj

Mam drętwieni obu kciuków jak sobue z tym poradzić pracuj

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 2g4u - Klan CS:S Strona Gwna -> Rekrutacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Wyjadacz



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 740
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/3
Skd: Finland

PostWysany: ro 3:21, 09 Kwi 2014    Temat postu: Mam drętwieni obu kciuków jak sobue z tym poradzić pracuj

Cawa a nie mozesz isc do studium fryzjerskiego rocznego albo 2letniego?
[link widoczny dla zalogowanych]
No tak..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A się okazło ze ja znów w ciązy jestem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
tak wogole to zapomnialam ze nie lubie seriali
[link widoczny dla zalogowanych]

stare cfk? [link widoczny dla zalogowanych] a co Panie sądzą wygladzie (ubiorze) tej laseczki?
Zdaje sobie sprawe, ze kazdy ma rozna sytuacje osobista niestety jednak niestety spotkalam wiele Polakow co mimo nawet kilkuletniego pobytu nie wladalo dobrze jezykiem wloskim. myslalem ze czeka mnie jakies mrozenie lub inne zabiegi. Prosze tez zastanowic sie i ew. Jednak dla większości osób regularne posiłki są zadaniem prawie niewykonalnym. Lekarz powiedzial albo ciąza albo tabletki zeby to juz nie wróciło. [link widoczny dla zalogowanych]
widze, ze EWA zniknela.... 11 dwie kromki chleba z czymś tam, ok. 1.Stany zapalne w obrębie pochewek ścięgien wchodzących w skład kanału nadgarstka Ja to smaruje najpierw rumiankiem ranke i jej okolice, przemywam też kolczyka z tej ropy itd, potem smaruje spirytusem patyczkiem do uszu tylko rankę delikatnie, a na sam koniec maść... strasznie mnie to zdziwiło... wez co chcesz.... Zafunduj sobie i Ty odrobinę luksusu.
[link widoczny dla zalogowanych]
witam, skończyłam brać Lidę dwa miesiące temu.
nie dziwne rajtki tylko czasem tak jest ze sie rajstopy zelektryzuja i przyczepiaja do spodnicy, najlepiej jest naoczyc i delikatnie przeprac w plynie do plukania, po wyschnieciu nie powinny sie juz pryzczepiac pozdaraiwm P.S.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Niesamowite jak czasami mała korekta może zmienić wygląd kobiety.
[link widoczny dla zalogowanych]
a ja im na to -no byle szybko bo glodna juz jestem-smiali sie ze mnie, ze hej sama juz nie wiem co o tym wszystkim myslec.Jezeli wiedza ta wyplywa rzeczywiscie z jakichs wiarydodnych zrodel to moze
1.Infekcję przebyłaś stosunkowo niedawo ale jeszze przed ciążą.
[link widoczny dla zalogowanych]
witam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jej słuszności dowodzi przykład miliardów mieszkańców Azji - jedzą dużo ryżu i warzyw, mało tłuszczów, są szczupli i rzadko chorują na choroby serca, cukrzycę czy pospolite na Zachodzie nowotwory.

Do Yaror [link widoczny dla zalogowanych] A w zasadzie to z jedna.
Wyjazd do Emilia - Romagna. Ciekawe jak by brykala kaja i kukiz czesc dziewczyny, 19.07 wyluszczyli (fachowo) mi dolna lewa ósemkę. pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych]
Pewnie zyska na popularności i któras z telewizji poprosi ją o robienie jakiegoś programu, może nawet o to jej własnie chodzi. Zrobiłam sobie około osiem zabiegów z rozjaśniaczem Joanny, teraz mam prawie biały blond. , obserwujcie nasz profil, do zobaczenia na Scenie !! ile on kosztuje??? Chodzilam do terapeltki ale ona byla chyba bardziej chora odemnie. Już widzę nadzieję To moje odchudzanie skończy się sukcesem. uż pisałam o tym na Kafeterii, więc żeby się nie powtarzać, przekleję odpowiedź.
ja jestem \mloda mezatka\ i narazie o dzidzie sie nie staramy,ale oczywiscie pewnego dnia...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Finito.
[link widoczny dla zalogowanych]

Pani w laboratorium mówiła ,ze jest masa dziewczyn w ciąży z dodatnimi wynikami z małych lab, a u nich wychodzą igm ujemne , ponieważ w ciąży inne odczynniki powinno się stosować czy coś - nie powiem dokładnie o co chodziło , ale radzę sprawdzić !!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie musi byc operacyjne, ja usunelam je w we Wroclawiu w Keramedzie zabiegem z kwasem.. Hey dziewczyny
[link widoczny dla zalogowanych]
Co do wypróżniania się.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzisiaj na śniadanko zjadłam sałatkę ze świeżego szpinaku z chudym twarożkiem + 1 płatek pieczywa chrupkiego (żytnie) no i oczywiście woda.
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]

http://www.strefakobiet.fora.pl/ zaloz konto i wejdz na diety tam jest bardzo szczegolowo napisane co i jak [link widoczny dla zalogowanych] hej dziewczyny, jest ktoś on line?
zgadzam sie,jean louis david nie polecam. pozdrawiam Podobno rożnica do 1 cm jest calkowicie nieszkodliwa, wiec ile moze potrwac wydłużanie nogi o ok3cm? z babek: Z tych 1000 ludzi, możesz spodziewać się, ze udzieli się 125 osób (12.5% z 1000= 125), więc dalsze 5000 maili (125 x 40) podniesie Twoje konto na 2 pozycje w liście. [link widoczny dla zalogowanych]
ja bylam ostanio w Jean Louis David w tesco na prokocimiu naprawde swietne babki. Super efekt. Powodzenia pływajcie ja umiem żabką, kajakiem itp... [link widoczny dla zalogowanych] lie/01/A_J_019.jpg dziewczyny trzymam za was kciuki a wy trzymajcie za mnie :* bo jak coś to będę samotną mamą Chodzi mi o to że lepiej tego nie lekceważyć i jesli po paru dniach nie przejdzie to nalezy sie skontaktować niezwłoczne z lekarzem. taka pogoda na film w lozeczku i herbatke
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

hej ja sie dowiedziałam miesiąc temu ze mam 3 guzy na tarczycy nie są złośliwe lekarz mi powiedział że do wyleczenia farmakologicznego
[link widoczny dla zalogowanych]
masz racje w tym co napisałeś ale są ludzie, którzy tego nie rozumieją i nie chcą zrozumieć.no cóż...
[link widoczny dla zalogowanych]
Także nie krępujcie się dziewczyny tylko piszcie śmiało
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Co do współżycia to mój ginekolog mi doradził, że współżycie może być korzystne dla dwóch stron, gdyż maść już rozpuszczona w pochwie rozsmarowuje się na członku partnera i jego też leczy no ale oczywiście współżycie nie moze odbywać się tuż po włożeniu lekarstwa, wtedy to mogłoby nam zaszkodzić.

Narazie 3 dzień. [link widoczny dla zalogowanych] uważam inaczej?
Piosenka z lat 80-tych. mam 33 lata od ponad pol roku mecze sie z torbielami na janikach .co ważne od dwoch lat biore antykoncepcje ,,Qlaira i szczerze nie pomaga a ze wzgledu na migreny nie moge brac innych tabletek anty.. glowa do gory - jeszcze nic nie wiadomo bedzie dobrze zobaczysz dodam ze raczej okolice Warszawy Ale to malo wazne. [link widoczny dla zalogowanych]
Cieszy mnie ,ze jest nas coraz wiecej A masaz w jej wykonaniu to naprawde bajka Bywam na Cafe. Nie przeszkadza mu to w niczym, wiec tego nie leczy. Zdrówka życzę! Czyli po 2 tyg. chcialam Wam podziekowac ze tu jestescie bo niema nic wazniejszego jak wsparcie osob ktore same przechodza przez to samo .
musisz przestać bo żadne mycie nie pomoże Kwas żołądkowy jest za silny na szkliwo Zycze powodzenia
[link widoczny dla zalogowanych]
ja jesli jem rybki to mam tylko dwa ulubione gatunki ( przynajmniej na razie) :losos i troc
[link widoczny dla zalogowanych]
Pzyjechalam do Wloch 3 miesiace temu, na stypendium.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 2g4u - Klan CS:S Strona Gwna -> Rekrutacja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Programy
Regulamin